Vänner...
Det är något som jag tycker är väldigt jobbigt när man till exempel börjar en ny skola, börjar på ett nytt jobb m.m. You name it! Jag som person är väldigt social och jag tycker att det är väldigt viktigt att ha vänner, tjejer som killar.
 
Just nu så går jag i skolan. Jag började gymnasiet förra veckan och jag tycker det är otroligt jobbigt. Att inte veta vart man har sin plats i klassen eller att inte veta vilka man ska gå med bamba eller sitta med på rasterna. Känner ni samma sak? Vad du några tips på vad man kan göra?
 
Hej!
 
Titta vad jag hittade i tidningen idag! Jo några som hade testat 6 stycken fik i Göteborg. Det var verkligen på tiden att folk inser hur dåligt utbud de har när det gäller olika alternativ för de som har någon storts allergi.
 
Själv är jag glutenintolerant och det är verkligen inte lätt att hitta ett fik inne i Göteborg där de har ett bra utbud med glutenfria mackor och bakelser. Jag tycker de är väldigt bra att de har insett hur dåligt utbud de verkligen har och jag hoppas verkligen att dem kommer göra något åt detta.

 


Hej!
 
Jag började skolan i tisdags, imorgon är det en vecka sedan jag började skolan. Det känns väldigt konstigt för mig då det var vääldigt längesen som jag gick i skolan. Jag tycker att jag har kommit in i det väldigt bra. Allt blir bättre med tiden, i alla fall när det gäller klass-kompisarna. Denna veckan har vi börjat med vanliga lektioner, och jag ser faktiskt fram emot att få läsa de olika ämnena, jag ska verkligen ge gärnet!
 
Såhär ser jag ut just nu och jag ska städa mitt rum lite sen ska jag nog lägga mig i solen och läsa min solo tidning som jag köpte häromdagen.
 
Hej!
Idag ska jag in till stora staden ( Göteborg ) med Christopher, det ska verkligen bli hur mysigt som helst. Dock så är det inte så bra väder som jag hade hoppats på men men.
 

 
På tisdag börjar skolan och då kommer allt bli som vanligt igen, det känns verkligen hur konsigt som helst att jag kommer börja skolan igen efter allt som har hänt. Jag hoppas verkligen på det bästa och jag kommer göra mitt bästa för att det ska bli så också. Även om jag har börjat ettan på gymnasiet två gånger tidigare och jag vet hur det är så är jag enda nervös över hur personerna i min klass kommer vara. Jaja, ni kommer bli uppdaterade på tisdag om detta! ^^
 
Hejsan! Jag har inte riktigt fått tiden till mig att blogga de senaste. Det var nog en månad sedan jag var aktiv på bloggen. Det har vart semester tider och jag har inte riktigt haft tid eller lust att blogga.
 
Det kommer verkligen till att ändras på nu när skolan snart börjar. Jag kommer få så mycket enregi och sen kommer jag också ha mer att skriva om. Så jag ber er att hålla ut! Jag kommer vara mer och mer aktiv. Jag hoppas verkligen att ni inte har tappat lusten på att läsa min blogg helt och hållet.