1 Juni 2012 - Helgens bravader

0kommentarer

Hej på er!
 
Jag har vart hemma en stund, kom hem vid 18 tiden. Jag är rätt sliten idag :/ Tyvärr så har jag inga bilder från i helgen, men jag hoppas att ni klarar er ändå! :)
 
Lördag: Dagen började inte speciellt bra... Jag och Christopher följde med hans föräldrar till Frölundatorg. Jag hittade ingenting. Jag känner inte att kan kan kolla på vad jag själv vill när jag ska shoppa med andra. Det är okej om det är jag och tjejkompisar eller Christopher. Annars blir jag väldigt stressad. I alla fall så var vi där i några timmar och kollade, sen åkte vi hem till Christopher för att äta mat. Vi åt kött, potatisklyftor och en vitlökssås som var så otroligt god! ( luktade vitlök hela kvällen :$ ). Efter att vi ätit så bjöd dom på jordgubbar och glass!!! Sen körde hans syster oss in till stan då vi skulle på bio, vi var på Bergakungen och tittade på snövit, Snowwhite and the Huntsman. Efter det så tog vi spårvagn till Majorna där en kompis till oss precis hade flyttat in, vi sov där också.
 
Söndag / idag: Idag så vaknade vi hemma hos våran kompis. Vi snackade i några timmar och sen bestämmde vi oss för att vi skulle dra till en pizzeria. Jag tog en kebabtallrik, inte speciellt god. Jag fick pommes som var hårda... Sen åkte vi till Mediamarkt där killarna skulle köpa Playstation 3.. *suck*. Sen åkte jag och Christopher hem till honnom och jag somnade direkt.
 
 
 
Snowwhite and the Huntsman, bio, helg,

Kommentera

Publiceras ej