2 Juli 2012 - Innan träningen

2kommentarer

Hej!
Nu ska jag snart till bussen för att åka och gymma. Det ska bli riktigt skönt, jag ska köra ett riktigt hårt pass idag. Det blir nog bara maskiner där jag tränar kondition och fett förbränning idag. Jag tror inte att jag kommer köra på några tyngder idag. Känner inte riktigt för det, men vi får se vad jag gör när jag väl är där.
 
Åh vad man ser skillnad på min ansikte och min kropp. Jag är mycket ljusare i ansiktet än vad jag är på kroppen. Ska jag behöva ha smink på mig för att jag inte ska se sjuk ut eller... Jaja, det enda jag har nu är mascara :)
 
Det var ett tag sedan då jag faktiskt hade på mig smink när jag var och tränade, jag vet helt sjukt.. Har du smink på dig när du tränar, och i såna fall varför?
 
 

2 kommentarer

Angelica

02 Jul 2012 15:30

Haha, jag är också helt kritvit i ansiktet jämfört med kroppen, om jag solar försvinner färgen i ansiktet efter ett par dagar, haha :(

Svar: Haha, då är vi två. Det är inte speciellt fint alls, men vad ska man göra liksom? :P
Ellinb

mysan

02 Jul 2012 21:04

Kikar in o önskar dej en fortsatt trevlig dag! :)

Kommentera

Publiceras ej