4 JULI 2012 - Godmorgon

0kommentarer

Godmorgon!
 
Jag har haft lite små ångest över att jag inte vart speciellt aktiv på bloggen här det senaste dagarna. Ni får faksitk egentligen ta och leva med de för jag tar inte min blogg i första hand. :) Jag tänkte berätta lite vad jag har gjort.
 
Måndag 2 Juli: Gymmade, stod på crosstrainern i 1 timme + styrke träning ( rumpa och mage ). Christopher sov hos mig.
Tisdag 3 Juli: Åkte till kungsmässan men hittade ingenting, ska in till stan imorgon eller på fredag. Gymmade, stod 50 minuter på crosstrainern. Hem till Christopher och sova där.
 
Idag så är det den 4 Juli och jag har precis vaknat upp hos Christopher, men han är på jobbet. Idag var det meningen att jag skulle gymma idag också. Men jag ska nog ta en vilo dag, det förtjänar jag. Istället så ska jag åka hem och ta en dusch och fixa mig lite, sen ska jag hem till min syster och hennes fästman för att hjälpa dom. De har precis flyttat och dom håller på att måla och tapetsera, så jag och min familj ska hjälpa till. 
Träning, flytta, måla,

Kommentera

Publiceras ej