5 Juli 2012 - Tidsinställt inlägg

0kommentarer

Tidsinställt inlägg
 
Hej!
Detta är ett tidsinställs inlägg som jag skrev förut idag innan jag åkte. Om jag skulle gissa så är jag nog klar med mötet som jag skulle ha, ifalll jag får jobbet eller ej. Just nu är jag nog och shoppar lite, unnar mig lite fina saker efter allt som jag har gjort. Jag är riktigt stolt över mig själv, att jag har klarat allt som jag har gjort. Jag är lite chockad faktiskt. Ikväll så ska jag på auktion, det ska blir väldigt roligt! Det var ett bra tag sedan jag var på auktion nu faktiskt.
 
Jag är nog hemma vid 3-4 och då hinner jag nog lägga upp ett inlägg på vad jag har köpt ( om jag nu köpt något) sen hinner jag nog inte med så mycket mer sen åker jag till auktionen med min mamma om kommer hem sent ikväll.

Kommentera

Publiceras ej