9 Juni 2012 - Dagen och helgen

0kommentarer

Godmorgon!
Igår så gick jag och la mig väldigt tidigt faktiskt. Jag somnade lite över 12 och vaknade för 30 minuter sedan. Idag är det väldigt fint väder här och jag funderar starkt på om jag ska sola. Allt beror på om jag ska och gymma eller inte och vilken tid jag ska det. Det är nämligen så att bussarna där jag bor har börjat med sommar-tiderna nu och nu går de väldigt konsiga tider och endast 5 ggr på hela dagen... *suck*
 
 
Det blev en väldigt blöt tur när vi åkt flumride. Jag och Christopher.
 
 
Maten vi gjorde hemma hos en kompis efter en dag på Liseberg. Sjukt gott var det. På denna bilden så har alla redan tagit lite mat. Glömde ta först.
 
 
Här är en bild på maten på min tallrik.
 
Detta är min snygga pojkvän!

Kommentera

Publiceras ej