En tuff dag på jobbet och jag förtjänar ledighet!

0kommentarer

Hej på er!
Just nu ser jag ut såhär som du kan se på bilden nedan. Denna dagen har vart väldigt jobbig för mig. Jag har fått stå och ta hand om kunder väldigt mycket idag. Jag har endast jobbat 10 timmar dessa två dagarna och jag får redan ta väldigt mycket ansvar, jag är ändå ny. Jag borde få gå bredvid och läras upp mer än att de bara lämnar mig med kunderna och dom bara sticker. Då har jag ingen chans att fråga någon heller och jag hamnar i en väldigt jobbig situation, så idag har det vart ganska jobbigt men nu är jag äntligen hemma.
 
Imorgon så är jag ledig och då hade jag tänkt åka till gymmet och köra ett riktigt hårt pass. Jag har inte kunnat träna denna veckan eftersom jag har jobbat. Det ska bli otroligt skönt att få vara ledig imorgon och jag behöver verkligen en ledig dag. Jag hoppas att ni har haft en bra dag också! :D
 
 
Träning, gymma, jobb,

Kommentera

Publiceras ej