Första dagen på jobbet!!

0kommentarer

Godmorgon!
Inatt så har jag faktiskt sovit väldigt bra och jag somnade också väldigt fort. Jag är förvånad själv! Om ca 30 minuter så får jag skjuts av min pappa till jobbet och jag kommer vara där från klockan 13:00 till 18:00 därefter så ska jag förmodligen vara med Christopher en liten stund innan jag ska hem och sova för ännu en dag på jobbet. Jag är inte jätte nervös ( det kommer nog säkert sen ) men idag så är det faktiskt så att dom kan inte ha några som helst förväntningarn på att jag ska göra ett bra jobb då det är första dagen. Det enda jag behöver göra idag är att vara glad, positiv och fråga mycket. Och sen såklart visa att jag vill lära mig, men det är så självklart för mig att jag inte kommer behöva tänka på att jag ska göra det.
 
Jag kommer skriva ikväll innan jag går och lägger mig hur dagen har vart, jag håller er uppdaterade ;D

Kommentera

Publiceras ej