Har Gina Tricot bytt stil?

0kommentarer

Jag var inne och kikade lite på Gina Tricot för att se om det hade kommit in några nyheter. Jag har gjort ett litet kollage med sakerna som jag tyckte var väldigt snygga och som jag lätt skulle kunna köpa själv. Så allt detta som ni ser här har jag tagit från Gina Tricot hemsida.
 
Jag tycker att Gina har blivit mycket bättre med sina kläder. Innan så tyckte jag att de endast hade basplagg och väldigt tjejiga kläder. Jag gillar verkligen den rockiga stilen som dom också har fått in. Jag tror att det gör att det går mycket bättra för butiken men sen tror jag också att det är väldigt många som är "öppna" med att handla på Gina. Innan så tyckte jag att det var bara väldigt tjejiga kläder och om man hittade någonting som var fint så skämdes man nästan på grund av att folk tyckte det var en " fjortis affär".
 
Håller ni mer eller inte?
 
 

Kommentera

Publiceras ej