Imorgon börjar jag jobba

1kommentarer

Hej!
 
Jag har inte vart speciellt aktiv på bloggen idag, jag har haft väldigt ont i magen så jag har legat och tittat på film hela dagen. Just nu tittar jag på SANDOR SLASH IDA.
 

 
Jag är väldigt pirrig inför imorgon. Imorgon så ska jag jobba min första dag någonsin på ett riktigt jobb. Jag har aldrig sommarjobbat eller något liknande. I och för sig så har jag praktiserat i en vecka men det enda jag gjorde då var att snitta blommor och städa i butiken. Nu ska jag stå i kassan och hjälpa kunder. Det är riktigt pirrigt, men det ska bli väldigt roligt faktiskt. Jag börjar klockan 13:00 imorgon och slutar 18:00.
 
Det känns faktiskt som om att jag börjar växa till mig lite. Innan så har jag verkligen inte kunnat tänka mig att jobba. Det beror på att jag hade social fobi men jag har jobbat med det så pass mycket att det har "försvunnit" så att jobba, det är väldigt stort för mig. Jag hoppas att det inte går helt åt helvete imorgon första dagen och allt. Men jag kan säga redan nu att jag kommer vara en nybörjare och det kommer alla till att veta och det är ingen som ställer några speciella krav på mig eftersom jag aldrig gjort detta tidigare. Jag börjar jobba efter lunchen också och det tycker jag känns väldigt skönt. Då behöver jag inte oroa mig för att det ska vara någon annan där som jag inte känner eller har pratat med. Bara jag kommer in i allt så kommer det nog till att bli jätte bra. Det som känns bäst det är att jag kommer tjäna mina egna pengar.
 
Film, Tjäna pengar, jobb, kassa,

1 kommentarer

Angelica

10 Jul 2012 00:17

Lycka till!! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Ellinb

Kommentera

Publiceras ej