Jobb och skola till hösten

0kommentarer

Jag tänkte dela med mig utav lite saker som kommer hända nu under sommaren och sen till hösten.
 
Nu i sommar så kommer jag jobba extra där jag har jobbat nu. Vi får se framöver hur nöjda de är med migoch efter det så får vi se hur mycket jag får jobba. Det är sagt att jag ska jobba extra men det kanske blir mer nu under sommaren. Om dom är nöjda med mig så kommer jag även jobba till höst och vår på helgerna.
 
Till hösten så kommer jag börja plugga igen. jag har sökt in på Vård & omsorg och jag har kommit in. Så till Hösten så kommer jag börja plugga vård & omsorg. Det känns så otroligt bra och jag tror verkligen att det kommer vara hur roligt som helst, jag ser verkligen fram emot att börja skolan igen.
 
Jag vet inte om ni är intresserad av att läsa sådant om mig? Och om du tycker det så får du gärna komma med frågor och försklag på vad jag skulle kunna dela med mig utav. Det skulle vara till stor hjälp. Jag delar gärna med mig utav mina tankar, men det blir lite svårt när jag inte riktigt vet vad det är ni vill läsa. Så kommentera gärna under detta inlägget vad du skulle vilja läsa om. Kram :)
helg, hörst, jobb, plugga, skola, sommar,

Kommentera

Publiceras ej