Sammanfattning av första dagen på jobbet

0kommentarer

Hej!
Nu är klockan egentligen lite för mycket men jag tänkte lägga in ett inlägg ändå. Jag överlevde den första dagen!! Jag tyckte nästan till och med att det var lite roligt. Den första dagen har i all fall gått över förväntan, jag lärde mig väldigt fort. Jag trodde aldrig att jag skulle lära mig allt så fort.
 
När jag precis kom dit så var jag väldigt nervös och hade väldigt ont i magen. Efter 15 minuter så var det lugnt och jag var redo för att lära mig en massa nya saker. Om jag ska sammanfatta min första dag så tycker jag att det gick väldigt bra. Jag ska dit imorgon igen och jag tycker fortfarande att det känns en aning jobbigt men det blir bra när jag väl kommer dit.
 
Jag kan verkligen säga till mig själv att jag är stolt över vad jag har gjort. Jag har aldrig jobbat någonstans i hela mitt liv och idag var min första arbetsdag någonsin! Nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon!

Kommentera

Publiceras ej