Ute på krogen för att slåss?

0kommentarer

Godmorgon!
Jag tänkte dela med mig lite utav en sak som jag alltid är orolig över, det är nämligen bråk ute på stan. Killar emellan.
 
Alltid när min pojkvän ska gå ut på krogen och dricka så är jag inte speciellt orolig över att han eller hans kompisar ska börja slåss. Utan jag är mer rädd för att andra killar ska börja bråka med dom. Jag tycker att det är så mycket olyckor som händer och varje gång han och hans killkompisar ska ut på krogen så finns det alltid en liten del av mig som är väldigt orolig. Jag ligger alltid vaken tills han kommer hem och ringer mig för att säga godnatt. Jag kan inte somna innan det. Egentligen så har jag ingen speciellt anledning till att oroa mig. Men jag vet att det finns killar som är ute på krogen och söker upp bråk bara för att få slåss.
 
Det känns som om att det är mer killar som råkar ut för saker än vad det är tjejer... Jag vet inte om jag har rätt eller fel men det är bara den känslan jag får.
 
Är jag ensam om att känna detta?
dricka, krogen, slåss,

Kommentera

Publiceras ej