Vad helgen hade att bjuda på

0kommentarer

Hejsan!
Denna helgen så har jag inte vart speciellt bra på att skriva inlägg här på bloggen. Och det kommer jag inte heller till att vara. På helgerna kommer jag inte bry mig om att skriva några inlägg om jag inte har skrivit ett tidsinställt inlägg. Så ni får vara beredda på det så ni inte blir allt för besvikna på mig. Såhär såg min helg ut.
 
Fredag: Jobb 13:00 - 18:00. Hem. Duscha. Festa.
Lördag: Sov hos Christopher. Hjälpte min syster och hennes kille att måla väggar i deras lägenhet. Tog det lugnt. Köpte godis som jag åt på kvällen.
Söndag: Hemma hos Christopher. Måla deras förråd. Grilla och sen åka hem till mig och mysa.
Måndag/Idag: Slänga saker på tippen, åka till mammas butik och fixa lite.
 
Just nu så sitter jag här framför datorn nyduschad. Jag har verkligen ingen lust till att göra någonting ikväll. Jag vill bara vara. Ska snart lägga mig i sängen för att titta på film.
 
 

Kommentera

Publiceras ej