Varför försöka se så bra ut när man ändå ser ut som någon som ska föda!

0kommentarer

Jag måste berätta en sak som jag har tänkt på en hel del nu när jag har börjat gymma. Det är nämligen så att det är väldigt många ( inklusive mig ) som har smink på sig när man gymmar. Eller att man försöker vara väldigt snygg när man gymmar. Jag till exempel skulle aldrig åka till gymmet med fett hår. Det beror del mycket på att det tar lång tid för mig att ta mig till gymmet och det är många som kommer se mig när jag är påväg. 
 
Jag har bra självförtroende, men skulle behöva bättre. Jag kan åka och handla utan att ha smink på mig, jag har verkligen inga problem med att visa mig utan smink. Jag har inte smink på mig på gymmet längre. ( om jag inte till exempel har vart och shoppat innan eller något liknande ). Det är just det att människorna, killar och tjejer försöker se väldigt bra ut på gymmet och liksom... jag förstår inte. Man svettas ju och blir röd i ansiktet på grund av att man blir varm i kroppen av att träna. Varför är det så viktigt att se bra ut på gymmet?
 
Du tränar inte för att se bra ut på gymmet, du tränar för att se bra ut när du inte är på gymmet!
 

Kommentera

Publiceras ej