- Shoppingtips Gina Tricot -

2kommentarer

Jag var precis inne på Gina Tricot:s hemsida och hittade dessa plaggen. Det är verkligen plagg som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Jag tycker att de är sjukt snygga. Det är inte speciellt mycket färg i de plagg som jag valde men det är så jag klär mig.
 
Bild 1: Rosa bikini 49:-
Bild 2: Svart bikini 99:-
Bild 3: Vit topp 199:-
Bild 4: Blommig topp 59:-
Bild 5: Svart klänning 149:-
Bild 6: Topp med döskalle 99:-
 
Jag köper faktiskt inte speciellt mycket kläder från Gina Tricot. Det beror dels på att jag inte tyckt att de haft kläder som fallit mig i smaken. Men jag tycker att dom har förbättrat sig väldigt mycket och jag skulle mycket mer än väl kunna tänka mig att köpa dessa plaggen. Jag kommer definitivt till att kolla lite noggrannare nästa gång.
 

2 kommentarer

Angelica

26 Jun 2012 21:20

har döskalle-toppen :)
tredje kommentaren nu, men hittade ju så mycket att kommenter i din blogg haha :)

alva

26 Jun 2012 21:38

älskar toppen uppe till höger!

Svar: Ja det är hur fin som helst! :D
Ellinb

Kommentera

Publiceras ej