10 juni 2012 - Jag mår som jag förtjänar

0kommentarer

Hej!

Idag mår jag som jag förtjänar. Jag var sjukt bakis imorse och det tog ett bra tag innan jag ens kom upp ur sängen. Det var längesen jag drack så mycket som jag gjorde igår och om jag hade vetat att jag skulle må såhär dåligt så hade jag inte druckit.

Igår så åkte jag först hem till min tjej kompis som skulle ha avskedsfest och vad där ungefär två, tre timmar och sedan kom min pojkvän och hans kompis och hämtade mig sen drog vi till den festen som min pojkvän var på. Det var verkligen en händelserik kväll. Det var också väldigt nyttigt för mig att vara på fest utan min pojkvän. Jag har inte vart på fest utan honompå 1 år och 2 månader, så det behövdes. Det kändes helt okej men jag kände ändå att det var något som fattades och det var Christopher.

Igår påväg till min kompis så gick jag genom en kyrkogård. Jag tycker verkligen att kyrkor är otroligt fina även om den på bilden under inte är så fin. Jag tycker det känns som om att man rensar själen när man är på en kyrkogård. Jag är inte kristen men jag tycker verkligen om att titta på kyrkor. Det dumma med de kortet som du kan se under är att det är ett träd som skymmer kyrkan lite...

Kommentera

Publiceras ej