10 Juni 2012 - Shorts

0kommentarer

Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg så har jag väldigt svårt för att hitta shorts. Jag vill att de ska både vara snygg och bekväma. Jag personligen så gilalr jag att ha ganska så simpla shorts och piffa till det med något färgglatt linne eller någon fin blus. Därför är det inga shorts som sticker ut speciellt mycket utav dem som jag har valt.

På första bilden så rä det ett par svarta virkade shorts. Jag tycker att dom var väldigt söta och jag skulle lätt kunna köpa dom. På andra bilden så har du ett par mörkblå shorts. När jag fick syn på dom så insåg jag verkligen att i sommar så bara måste jag ha ett par marinblåa shorts, det är ett måste! På den sista bilden så är det ett par jeans shorts som jag tycker är ett måste i garderoben och som alla borde ha.

Klicka på de olika bilderna så kommer du direkt till de par shortsen som du klickat på.

 




Kommentera

Publiceras ej