11 Juni 2012 - Dags för träning

0kommentarer

Om några minuter så ska jag bege mig till bussen för att sedan åka till gymmet. Det känns verkligen inte så roligt att åka till gymmet. Jag vill bara vara hemma och ta det lugnt som jag gjort nu i lite mer än en vecka. Det är inte bra.

Innan jag tog " ledigt" från gymmet så ville jag verkligen till gymmet och jag kunde åka till gymmet en fredag eftermiddag för att få gymma. Det var helt sjukt och jag gillar verkligen att känna att man tar ut sig och vara duktig. Sen kan man unna sig lite då och då när man tränar. Man behöver inte få ångest för att man ätit lite choklad till exempel men nu när jag inte tränar så får jag ångest direkt.

Jag tränar med min pojkvän och vi försöker träna 4 dagar i veckan. Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag. Men det går sådär men vi kör i alla fall 3 pass vilket jag tycker är bra. Jag har väldigt lätt för att gå ner i vikt och jag ser skillnad väldigt fort. Jag tränar för att komma iform och inte för att tappa en massa kilon. Man skulle kunna säga att jag tränar för att få äta allt som jag tycker är så otroligt gott.

Nu måste jag gå, ha det!

Kommentera

Publiceras ej