12 Juni 2012 - Bubbleroom

0kommentarer


Hej!
Det finns så otroligt fina klänningar hos Bubbleroom.se och varje dag så har de en klänning som är det är nedsattpris på. Hela 199 kronor. Det är sjukt billigt och jag kommer definitivt till att se va de har för klänningar de andra dagarna. Klicka på länken eller på bilden för att komma till sidan där du kan se dress of the day. Blir du inte lite nyfiken på vad det kan vara för fin klänning idag? :)

Shortsen kostar 99 kronor, stickade tröjan kostar 264 kronor och blusen kostar 119 kronor. Väldigt bra priset enligt mig.

Bubbleroom / H Tröja Svart Bubbleroom.se

Bubbleroom / H Blus Offwhite Bubbleroom.se

 

jag har faktiskt aldrig köpt något från Bubbleroom men jag har kompisar som har köpt och de har vart väldigt nöjda med leveranser och kläderna/produkterna som de fått. När jag är inne på deras hemsida så hittar jag alltid någonting som jag skulle vilja ha. Jag tycker att det finns väldigt mycket att välja på och jag skulle bli förvånad om det var någon som sa att de inte hittade någonting. På Bubbleroom finns det någonting för alla!

Kommentera

Publiceras ej