12 juni 2012 - Dagen

0kommentarer

Hej!
Idag har jag endast hunnit äta middag, duscha och göra mig en god smoothie sen jag kom hem. Det gick väldigt bra på gymmet förut. Jag var verkligen inte så pigg på att gymma idag men jag pallrade mig dit ändå. Imorse när jag vakande så hade jag världens träningsverk, den är inte lika jobbig nu men den finns ändå där. Tänk vilken träningsverk jag kommer ha imorgon i kroppen då. Träningsverken kommer ca två dagar efter.

Ikväll så ska jag bara göra saker som jag vill göra. Idag behöver jag inte tänka på någon annan då min pojkvän är hemma hos sig. Jag ska blans annat göra ansiktsmask sedan och sen måste jag packa massa paket som ska skickas imorgon. Jag borde skriva klart min sista uppgift i Religion också så jag kan få betyg i det innan jag början i skolan till hösten.

Jag gjorde mig en smoothie som innhåller lättfil, mjölk, jordgubbar, annanas och mango.



Kommentera

Publiceras ej