13 juni 2012 - Gratisbio.se

0kommentarer

Hej, jag tänkte tipsa dig om en sida som jag tycker är hur bra som helst. Jag tipsade om den för några dagar sedan men jag tänkte ta det igen och skriva vad jag verkligen tycker om denna sidan.

 

Om du är intresserad av att tjäna pengar på att egentligen inte gör någonting så är detta en sida för dig. Jag rekommenderar den starkt. Jag är medlem på Gratisbio och jag har vart medlem i några år. Jag tycker verkligen att detta är en bra sida. Det enda du behöver göra är att gå in på olika hemsidor och vara aktiv. Det vill säga, bli vän med folk och skriva i gästboken. Det är de enda du behöver göra sen kan du lösa ut dina poäng som du får i presentkort hos hur många butiker som helst. Det finns allt från H&M, Spotify till Flippa K. You name it!

 

klicka på bilden för att komma direkt till hemsidan. Jag rekommenderar den starkt och jag tror inte att du kommer bli besviken.

 

Gratisbio.se

 

Kommentera

Publiceras ej