15 Juni 2012 - Godmorgon + tips

0kommentarer

Godmorgon!
Idag vaknade jag av den värsta mardrömmen som man kan tänka sig. När jag drömmer mardrömmar så är det alltid med knivar och pistoler och det är alltid min pojkvän och jag som hamnar mellan någonting... Jag vaknar alltid upp med ett ryck av rädsla och det första jag gör är att ringa honom och se så han lever.

Det blir ingen träning för mig idag heller. Jag är tvungen till att passa hundarna. Jag får passa på att få ut lite träning av att städa hela huset.

Jag hittade en ny sida förut. Det är en svensk sida som säljer vitaminer & kosttillskott och produkter för hår/hur och naglar. Den verkade väldigt bra. Jag tyckte det var väldigt bra att den var en svensk sida annars hade jag nog inte vart där inne och kollat. De hade känts som om att man inte vet riktigt om det är farliga produkter eller ej. Vem vet du kanske hittar de vitaminer för kroppen som du behöver, sen var det väldigt billigt :O Klicka under för att komma till sidan.

Kommentera

Publiceras ej