15 Juni 2012 - Min frågelåda

0kommentarer

Hej!
Nu är det så att jag har blivit medlem i något som heter Blogresponse.com
Men denna sidan så kan ni som läser min blogg enkelt och snabbt skicka iväg en kommentar eller en fråga. Jag tycker verkligen att denna idén är hur rolig som helst och jag kommer alltid att vara inloggad på denna sidan så jag är redo när ni skriver till mig. Om ni klickar på denna så kommer ni till min "sida" där ni skriver och till vänster av panelen så står det "följ" i alla ni skulle vilja följa min blogg eller vad folk skriver till mig :)

Jag lägger upp en bild på hur min frågelåda ser ut. Ni hittar den på vänstra sidan av min blogg under min presentation om mig själv. Klicka där så kommer ni direkt till min frågelåda. Hoppas vi ses där! :)


Kommentera

Publiceras ej