17 Juni 2012 - Bakis?

0kommentarer

Godmorgon! Har ni sovit gott? det har i alla fall jag och jag är otroligt glad över att jag inte vart bakis någon dag denna helgen. Jag verkligen hatar att vara bakis. Jag tror verkligen inte att det är någon som tycker att det är speciellt trevligt att vara det men det är något utav det värsta som finns och innan jag börjar dricka så tänkter jag alltid "är det verkligen värt att vara bakis imorgon för detta?" så tänkter jag nästan varje gång och det har vart många gånger som jag struntat i att dricka för att jag inte vill vara bakis dagen efter. Blir du alltid bakis som jag blir?


Som sammanfattning så har detta vart en vit helg för mig och idag ska jag även träna vilket känns otorligt bra. Jag behöver få bort det som jag lagt på mig nu under denna helgen men all god mat, efterrätter och godis! Mumms

Kommentera

Publiceras ej