17 Juni 2012 - Sammanfattning av går-dagen

0kommentarer

Hej!

Igår så var jag inne i stan men jag hittade ingenting. När vi var klara så åkte jag till Vasagatan här i Göteborg för att titta på Butiken som min mamma ska öppna i Augusti. Det kommer dyka upp en del bilder när vi gör iordning inuti. Det ska bli hur spännande som helst.

 

Igår på kvällen så kom min syster och hennes kille hem till oss och åt middag och hade det hur mysigt som helst. På kvällen så badade vi i jacuzzin i ca 1,5 timme... Vi såg ut som russin efteråt. Jag hade en väldigt lyckad kväll igår utan någon alkohol ;)

 

Såhär ser det ut just nu. Vi har börjat sätta för fönstrena så man inte ska kunna se in i butiken innan de har öppnat. Ni kommer få se bilder lite längre fram hur de börjat se ut. Så håll ut! :) Bilden blev en aning suddig men det kommer komma upp bättre bilder.

 

 

Kommentera

Publiceras ej