19 Juni 2012 - Problem med blogg.se

0kommentarer

Hej!

Jag har försökt fixa min blogg det senaste väldigt mycket och för en liten stund sedan så ändrades hela blogg.se och jag fattar inte hur jag ska göra riktigt. Det har blivit väldigt knasigt så ni får överleva att jag har försökt fixa med min blogg istället för att lägga in en massa inlägg. Jag ska försöka fixa så mycket som det bara går med min blogg så jag inte behöver ändra på saker hela tiden.
 


Idag så blir det ingen träning för mig, jag känner att min kropp måste få vila idag så kör jag på imorgon och på torsdag igen. Idag kom min bror hem, han har vart på Dreamhack sen i Lördags i Jönköping och det hade tydligen vart hur roligt som helst. Sen hade han med sig sjuukt mycket filmer. Så ikväll ska jag titta på en eller kanske till och med två filmer ;)
 


Blogg.se, Design, Dreamhack, Träning,

Kommentera

Publiceras ej