19 Juni 2012 - Sommaren 2012

0kommentarer

Denna sommaren kommer jag faktiskt inte till att ha något sommarjobb eller något liknande. Jag har inte ens sökt på grund av lite personliga saker som jag inte vill ta upp här i bloggen än i alla fall. Om du som jag inte har något sommarjobb, extrajobb eller om du är arbetslös och behöver ett jobb. DÅ tycker jag verkligen att du ska gå in på metrojobb.se där finns det en mängd olika jobb som du kan söka. På deras hemsida kan du också hitta en massa artiklar angående jobb.
 
Jag har vart inne på denna hemsida ett antal gånger om jag ska vara helt ärlig och jag tycker faktiskt att det finns en hel del bra jobb att söka och jag tycker också att det finns många inom olika yrken. Jag tycker verkligen att du ska kolla in deras hemsida.
 
Nu förtiden är det väldigt svårt att få ett jobb. Speciellt om man är ung och inte har gått ut gymnasiet än. Jag har gått några olika linjer och slutat efter ett år för att det inte passade mig. Jag har sökt in nu och till hösten kommer jag börja plugga och förmodligen inom kort kunna fixa extra jobb.
 
under sommaren så ska jag vara med min pojkvän, familjen och vänner och bara ta det lugnt och samla krafter till hösten då allt börjar på allvar igen. Vad ska du göra under sommaren? :)
2012, Gymnasiet, Metrojobb.se, extrajobb, sommar, yrken,

Kommentera

Publiceras ej