21 Juni 2012

0kommentarer

Idag är det torsdag och det innebär att det är fredag imorgon, och vet du vad det innebär? Jo att det är Midsommar imorgon. Igår var det tydligen den dagen på året som hade mest ljusa timmar på dygnet. Jag har hela tiden trott under min uppväxt att det har vart Midsommar-afton som hade flest ljusa timmar på dygnet.
 
Inatt sov jag inte speciellt bra alls, jag har ingen aning om varför men det resulterade sig i att jag sov mycket längre idag... inte bra... Efter denna helgen så måste jag verkligen försöka vända på dygnet. Det är otroligt svårt och jag vill inte gå upp 9 på morgonen och sen vara helt död hela dagen...
 
Ikväll ska jag hem till min pojkvän och där kommer jag tillbringa hela min helg så jag vet inte om det kommer bli speciellt mycket bloggande om jag ska vara helt ärlig. Jag kommer försöka lägga in ett inlägg lite då och då men jag hoppas att ni har överseende med detta.
 

Kommentera

Publiceras ej