27 Juni 2012 - Jobbinterjuv

1kommentarer

Nu har jag kommit hem och jag har hunnit andas en liten stund.
 
Jag var på en arbetsinterjuv och det var den första interjuvn jag någonsin vart på. Jag var så nervös innan, ni anar inte. Jag har social fobi och försöker jobba bort det och jag har klarat av en jobbinterjuv, det skulle jag aldrig göra för ca två månader sedan. Jag skulle aldrig ge mig in i det. Och igår så ringde jag till han jag hade interjuvn med och bestämde ett möte ( idag ) det hade jag aldrig gjort för två månader heller. Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv.
 
Det var bestämt att vi skulle ha interjuvn i ca 30 minuter, men jag var där i en timme! :O Det verkade som om att han gillade mig men man vet aldrig. Nu får jag bara vänta och se om jag får jobbet eller inte. Jag hoppas verkligen att jag får det.
 
Nu efter att jag har gjort detta så har jag blivit så mycket starkare, psykiskt och jag känner verkligen förndringen. Just nu är jag väldigt lugn. Även om jag inte får jobbet så har jag vunnit så mycket!
 
 

1 kommentarer

Cecilia

27 Jun 2012 17:27

Bra gjort! Det är ett stort framsteg om man har den problematiken. Sträck på dig ordentligt :D

Javisst, lägg du upp en bild :) En fin bara ;)
Hur hade du tänkt att göra? Typ ett inlägg om olika bloggar eller en stående länk?

Svar: Hej! jag har nu gjort ett inlägg om din blogg! :) Jag hoppas att du gör detsamma för mig! :)
Ellinb

Kommentera

Publiceras ej