27 Juni 2012 - TiKei

2kommentarer

Nu när jag hämtade posten så hade jag fått ett paket. Det var sminket från märket TiKei. Jag hoppas verkligen att det kommer vara bra och jag kommer säga till er vad jag tycker om dom när jag har testat dom. Jag hade tänkt göra det imorgon men vi får se vad jag hinner med.
 
Jag blev lite förvånad över hur små burkarna var med sminket i. Jag trodde faktiskt inte att de skulle vara så små... jaja om jag är nöjd så köper jag större. Dessa är ju trotts allt bara prover. 
 
TiKei, paket, smink,

2 kommentarer

QUI

29 Jun 2012 12:28

Vad nice att kunna få prover på! :)

Svar: Ja eller hur! Hur bra som helst, du kan testa dig fram hemma och inte behöva stå i affären när du har smink :P
Ellinb

QUI

29 Jun 2012 15:20

RE: Hur gick du tillväga? :)

Svar: Hej!Jag gick in på deras hemsida. Jag hade uppe två flikar med deras hemsida. Det är smart att ha det för när du ska välja produkterna så måste du veta namnen på dom. Antingen har du två flikar eller så skriver du ner på papper eller dokument vilka produkter du vill ha. För att få dessa proverna så går du till PROVER som står till vänster. Och så väljer du om du vill ha ett litet eller stort kit :) Sen väljer du de produkter som du vill testa :) Om det är något mer du undrar så fråga bara :) Det kostar även om det är prover men jag tycker inte det är några pengar. Dessa proverna kan du använda upp till 3-4 ggr beroende på hur mycket du tar :)
Ellinb

Kommentera

Publiceras ej