28 Juni - Före & Efter

0kommentarer

Åh gud vad glad jag är just nu!

Jag sminkade mig precis med sminket från TIkei, och jag älskar det! Det är bättre än mitt andra smink... Jag kommer verkligen till att köpa detta igen. Gå in på deras hemsida och titta. Jag köpte 10 stycken prover och då fick man en liten kabuki borste med. Jag har väldigt ljus hy och jag har haft jätte problem men vilken foundation jag ska använda. Det är inte så många märken som har så ljus som jag är. Så jag rekommenderar verkligen dig till att testa detta.
 
På bilden här så kan ni se hur jag ser ut utan smink och sen med smink. Den bilden med smink så har jag inte kajal och mascara som jag använder. Så på Efter bilden så ser ni endast grunden. Visste är det skilland! När jag tar på min hud nu så är den hur len som helst och jag tycker verkligen att man ser naturlig ut.
 
 
Som du kan se så köpte jag 3 stycken foundation prover då jag inte hade en aning om vilken som skulle se bäst ut på mig. Det tycker jag är väldigt smart så jag kan testa mig fram. Sen var det några saker här som jag inte kommer köpa igen och det var rouge och bronzer. De var alldeles för starka och jag gillade verkligen inte att använda bronzzer och rouge i mineral puder. Men att använda concealer och foundation i mineralpuder det gillade jag verkligen! Ni kan se på bilden under vad jag köpte...
 
 
Bronzer, Concealer, Foundation, Före och efter, Rouge, TiKei, smink,

Kommentera

Publiceras ej