29 Juni 2012 - Fick ett samtal på gymmet idag.

0kommentarer

Nu har jag precis tagit mig en underbart skön dusch! Det var verkligen inte speciellt roligt idag på gymmet... Jag körde 45 min på crosstrainer sen körde jag bara tre olika övningar på maskinerna. Det var så mycket folk och jag orkade inte stå och vänta på att de skulle bli ledigt så jag ställde mig på crosstrainern igen.
 
Jag har en nyhet att berätta! När jag var på gymmet så såg jag sen att jag hade fått ett missat samlat och ett röstmeddelande. Ni som följer min blogg vet att jag var på jobbinterjuv i onsdags och det var han som hade ringt mig idag när jag gymmade. Han ville träffa mig igen på torsdag!! Shit, jag får kanske jobbet! varför skulle han annars vilja träffa mig igen? Det finns två saker, antingen så vill han ha en till interju då han har svårt att bestämma sig eller så vill han visa mig runt och skriva på papper :D Jag hoppas verkligen att jag ar turen med mig!
Samtal, Träning, jobb,

Kommentera

Publiceras ej