29 Juni 2012 - JAG VILL INTE!

1kommentarer

JAG VILL INTE!
 
Jag vill inte!! Jag har verkligen ingen lust att åka och träna. Det tar verkligen emot idag... Måste gå ner till bussen 1km, åka buss i 30 minuter. tåg i 15 min och en gå 5 min. Sen är jag på gymmet. Fattar ni!! Jag går hemifrån klockan 15:00 och är på gymmet ca 16:10.... segt. Men jag måste verkligen träna idag, jag har bara tränat en dag denna veckan, måste träna två i alla fall.
 
Såhär ser jag ut idag när jag ska till gymmet. Jag har inte på mig mina träningskläder påväg till gymmet. Jag tycker det känns ganska äckligt, eftersom att jag tränar i dom och ska vara ute bland folk nu. Jag måste verkligen få lite träningsmotivation. Vet du någon bra träningsblogg? :)
 
Såhär ser jag ut, ofräsh och allmänt opepp...

1 kommentarer

Angelica

29 Jun 2012 15:50

Haha bor du mitt ute i ingenstans eller? ;) Good luck på gymmet!

Svar: Haha ja typ :P Tackar! :)
Ellinb

Kommentera

Publiceras ej