7 Juni 2012

0kommentarer

När jag ska gå på bio så är Filmstaden/bergakungen den som jag går till, jag väljer ingen annan. Det ligger väldigt centralt. Finns en väldigt mysig restaurang och bar i byggnaden där man kan ta sig ett glas innan man ska sätta sig på bion. Det är alltid rent och fint och det är väldigt bra service. Jag rekommenderar verkligen denna biografen. Det finns både stora och små salonger beroende på vad man vill och jag tycker det är väldigt bra att det finns alternativ. Toaletterna tycker jag personligen är väldigt fräscha för att vara på en biograf. Du behöver aldrig oroa dig för att det ska sitta någon person framför dig som är väldigt lång så du inte kommer se. Du ser alltid och jag tycker dom har gjort det väldigt bra. Jag rekommenderar Filmstaden/Bergakungen starkt!

Kommentera

Publiceras ej