7 Juni 2012

0kommentarer

Hej!

Idag är det den sjunde Juni och det har verkligen inte vart specielllt fint väder idag. Idag har jag och min pojkvän legat inne o kollat på film och tjockat oss. Jag är otroligt allergisk just nu och jag blir hur trött som helt av min allergi mot både pollen och gräs vilket gör det väldigt jobbigt för mig. Jag orkar inte så mycket just nu men det ska de bli ändringar på, jag kommer trotsa min allergi!

Imorgon ska jag först på möte sen ska jag åka in till stora staden för att köpa student pressent och sedan en pressent för hon ska jobba utomlands i Turkiet i 3 månader och då vill jag ge henne någonting minnesvärt. Jag tycker det känns väldigt jobbigt att hon inte kommer vara hemma under dessa tre månaderna. Det är min bästa tjej kompis. Jag funderar starkt på om jag ska ge henne en kristall som man hänger i en fönstret. Jag tror på det övernaturliga. Det finns en affär som heter Regnbågen i haga som ligger i Göteborg. Det är otroligt fint och mysigt på Hagas gator.

Denna bilden är tagen från helgen som var. Jag ooch min pojkvän ( Christopher )

Kommentera

Publiceras ej