8 Juni 2012 - Rekommenderas

0kommentarer

Idag när jag kom hem så var vi alla så trötta och det var verkligen ingen som orkade ställa sig och laga mat så det fick bli pizza. Tidigare på dagen så bestämde jag mig för att jag skulle börja bli mycket nyttigare än vad jag är nu och jag bestämde mig för att jag skulle ta en kebabsallad istället för en pizza. De har otroligt god kebab. Jag tyckte jag var ganska nyttig när jag valde en kebabsallad istället för en fet pizza, eller vad säger du?


Här är ett omdöme som jag har skrivit om just denna pizzerian - Druvan.

Jag kan verkligen rekommendera Druvans pizzeria. De gör otroligt goda pizzor och de har den godaste kebaben jag ätit. Varje gång vi ska äta pizza så köper vi på Druvan på grund av deras goda pizzor. Jag tycker det är bra service och man får det man beställt. Det har aldrig hänt mig att jag fått fel beställning eller hittat något konstigt i maten. Jag kan verkligen rekommendera denna pizzerian och du borde verkligen testa den nästa gång du är i närheten.

Kommentera

Publiceras ej