9 juni 2012 - Dagen planer

0kommentarer

Hej!
Idag kommer det blir en bra dag känner jag på mig. Idag ska jag till min bästa kompis som ska ha sitt studentfirande och avskedsfets. Hon ska jobba i Turkiet i tre månader framöver... Jag kommer sakna henne.

Samtidigt som jag är på en fest så är min älskade pojkvän på en annan fest. Det känns lite tråkigt. Vi har vart tillsammans i 1 år och 2 månader och vi har aldrig tidigare vart på separata fester samtidigt. Det känns väldigt konstigt. Avståndet mellan festerna är i samma ort men på var sin sida av orten så det är lite jobbigt att ta sig från den ena till den andra mitt i natten. Vi får klara oss helt enkelt, jag tror det kommer gå bra.

Innan jag ska till min kompis så ska jag hinna städa mitt rum och göra iordning mig... Det tar alltid väldigt långt tid för mig att städa mitt rum (kan bero på att det är så stökigt). Sen nästa dag så är det lika stökigt igen...

Kommentera

Publiceras ej