9 juni 2012 - Rekommenderas

0kommentarer

Jag bor mellan Göteborg och Kungsbacka. Ibland åker jag in till Göteborg för att shoppa och ibland åker jag in till Kungsback för att shoppa på ett köpcenter som heter Kungsmässan. Jag rekommenderar verkligen detta stället och om du har vägarna förbi så tycker jag absolut att du ska kika in. Här under är omdömet om köpcentret Kungsmässan.


Jag kan verkligen rekommendera detta köpcentret. De har många olika affärer som passar för alla. De har många café/restauranger. Toaletterna på Kungsmässan är toppen och det finns verkligen ingenting att klaga på. Det är oftast inte så mycket folk där så man kan gå i lugn och ro och titta på det du vill utan att behöva tränga sig fram. Jag tycker att de ha väldigt bra servis och jag rekommenderar dig till att åka till Kungsmässan om du är i närheten.

Kommentera

Publiceras ej