Händelserik helg - Midsommar

0kommentarer

Hejsan! Jag hade med mig min kamera i helgen men det har inte blivit att jag har fotat och när jag väl har gjort det så har det inte blivit några speciellt bra bilder *host*
 
Torsdag: I torsdags så åkte jag hem till min pojkvän på kvällen och drack lite med några kompisar.
Fredag: Midsommar!! vaknade och var bakis... åt pizza och sen åkte vi hem till en kompis för att förkröka där innan vi skulle till han som hade midsommar-firandet.
Lördag: Då åkte jag och min pojkvän hem till min familj för att äta middag och bara mysa
Söndag/Idag: Idag så har jag och min pojkvän tillbringar våran dag i min mammas nya butik inne i Vasastan med att måla alla väggarna.
 
Denna helgen har gått väldigt snabbt men det känns samtidigt som det har gått en vecka sedan det var torsdag. Knasigt... Om jag ska sammanfatta min helg då har det hänt väldigt mycket, den har vart allt annat än lug. Jag och min pojkvän har inte fått tiden att umgås bara med varandra, men det är sånt som händer.
 
Nu börjar vardagen igen och jag kommer tillbaka till bloggen för att skriva massa! Jag skulle gärna vilja veta vad ni skulle vilja läsa om i min blogg denna veckan. Vill ha MASSA tips! ;D
Midsommar,

Kommentera

Publiceras ej