Hemma efter en lång dag

0kommentarer

Hej!
Idag vaknade jag mycket tidigare än vad jag brukar göra. Jag pluggar på distans och det betyder att jag själv får bestämma när jag ska sätta mig ner och plugga. Jag gick upp 07:30 och skulle på ett möte sen efter det åkte jag och min pojkvän in till stan och vi hittade lite smått och gott. tyvärr inga kläder men det får bli nästa gång jag
åker in.

Jag köpte hårfärg idag också, det behövs verkligen kan jag säga. Det kommer bli mörkare än vad jag har nu och det är vad jag trivs i. Jag trivs inte speciellt bra i den hårfärgen jag har nu.

Jag kom hem med tre böcker och en kristall som jag köpt i butiken Regnbågen som ligger i Haga inne i Göteborg. Dessa ska jag ge till min kompis som ska vara borta i Turkiet i tre månader. Jag är väldigt nyfiken på böckerna och funderar på att köpa dessa till mig själv också + kristallen.

Kommentera

Publiceras ej