Packning - saker som jag ska ha med mig under helgen.

0kommentarer

Detta är bara en liten del utav de som jag ska ta med mig hem till Christiopher. Om några timmar så åker jag hemifrån. Det ska faktiskt bli ganska skönt med miljöbyte. Ikväll så ska även en vän till oss vara med och vi kanske tar någon öl/cider ( jag dricker ej öl ) ikväll. Alla är ju som sagt lediga imorgon. De som ni ser på bilden nedan är bara en del av de som jag ska ha med mig... Som tur så har jag en pojkvän som har körkort och hämtar mig på stationen.
 
Saker jag ska ha med mig:
  • Tre par linnen.
  • Två par Jeans.
  • Kavaj.
  • Mjukisbyxor.
  • Underkläder.
  • Skönhetsprodukter.
  • Dator + tillbehör.
  • Laddare.
  • Tjocktröjja.
  • Två par skor.
  • Underkläder.
Denna listan kan göras lång. Det är mycket man ska ha med och tänka på när man ska vara borta en hel helg. I alla fall för mig, jag behöver alltid ha med ombyten eftersom jag ska vara där några dagar och ifall jag inte vill ha kläderna som jag planerat att ha på mig så behöver jag alternativ.
 
Cider/öl, Kläder, helg, packning,

Kommentera

Publiceras ej