14 Juni 2012 - Shopping-tips

0kommentarer

Hej!

Jag tänkte dela med mig av lite kläder som jag tycker är väldigt fina. Jag är väldigt sugen på att köpa de linnet som du kan se på andra bilden. De kostar endast 185 kronor. Jag tycker det är ett väldigt bra pris. Klicka på bilderna för att komma till just den produkten.
F.A.V | Woodstock Lace T-shirtASOS | ASOS Layered Trapeze Camisole
Nästa helg så är det faktiskt midsommar och då tycker jag verkligen att man ska ha klänning på mig, det ska i alla fall jag ha. Dessa två klänningarna gillar jag skarpt. Speceillt den till höger, den finns även i färgerna turkos och svart. Sen tycker jag också att halsbandet med en fjäder på gjorde att den blev exra fin!!!

Hittade ett halsband med en fjäder på som endast kostar 45 kronor!! Klicka på bilden för att köpa de.
Te Amo | Busted Pleated Hemline DressSvea | Dalaro Dress
Nelly Accessories | LisetteDAY Home | Day Mansion S One Size




Kommentera

Publiceras ej