Vem är jag?

1kommentarer

Jag presenterar mig själv som en person som...
 
Är: Ordentlig, omtänksam, social och omtyckt.
Ger intryck av att vara: Om man inte pratar med mig så är det lätt att få intrycket av att jag är dryg. Jag kan se en aning sur ut.
Kan: Väldigt mycket mer än vad jag själv tror. Jag förvärra alltid allting till den värsta.
Blir glad av: komplimanger, när människorna runt mig är glada.
Vill ha: En egenlägenhet där jag och min pojkvän kan bo och en fransk bulldog.
Skulle vilja: Åka till Thailand i vinter.
Tycker om att: Vara med folk lika mycket som jag tycker om att vara ensam.
Jag har ett brinnande intresse för: Allt som har med människan att göra. Hur man tänker, fungerar allt!
Bryr mig om: vad folk tycker och tänker. Jag borde inte bry mig lika mycket som jag gör.
Trivs med: Mina nära och kära!
Känner obehag inför: stå inför en folkgrupp - att vara i centrum.
Planerar att: Gå klart skolan, ha ett extrajobb.
Bor i: Villa utanför Göteborg med mina föräldrar och min bror.
Skulle vilja bo: Inne i centrala Göteborg med min pojkvän eller flytta utomlands.
Klär mig gärna i: Mörka kläder. Jag har hellre på mig obekväma kläder som är snygga än fula kläder som är bekväma.
Äter gärna: Köttbullar, potatismos med "brunsås"
Dricker gärna: Coca cola, energidrycker och mjölk.
Tränar: På gym för att komma i form och vara hälsosam. Tränar också på att komma ur min sociala fobi
Tittar gärna på: Dokusåpor, dokumentärer och serier.
Lyssnar ofta på: folk på tex bussen och om deras killproblem. Lyssnar ofta på musik.
Läser: Bloggar, tidningar och böcker då och då.
 
lista,

1 kommentarer

Cecilia

30 Jun 2012 20:30

Åhhh jag vill också ha en fransk bulldog :-D Sååååå fina!!!

Kommentera

Publiceras ej