28 Juni 2012 - Dagen

2kommentarer

Idag har jag hunnit med detta:
  • Städa mitt rum.
  • Posta paket.
  • Gå ut och gå med hundarna.
  • Laga mat.
Jag har inte hunnit göra speciellt mycket. Det blir lätt så när man sover länge och man bara är hemma. Imorgon blir det andra planer. Det är fredag men jag har inga planer alls på att vara med folk. Imorgon så ska jag städa hela huset, gymma och sen äta tacos! Jag hoppas verkligen att det blir lika fint väder imorgon som det var idag. Imorgon ska jag köra ett riktigt hårt pass. Jag brukar köra 30 minuter på crosstrainer men imorgon ska jag köra 45 minuter. Jag börjar känna att 30 minuter är för lite... Hur länge brukar du köra på crosstrainern? :)

2 kommentarer

Angelica

29 Jun 2012 10:05

Lycka till på gymmet! Själv kör jag inte crosstrainer utan löpband istället då jag satsar på att bli bättre på löpning, men annars kör jag något lättare set på varje övning innan jag börjar köra tungt som uppvärmning :)

Svar: jaha okej, jag kör crosstrainer då jag har problem med mina knän :/
Ellinb

Michaela

29 Jun 2012 11:19

sv; tack desamma!! :) ja de borde du verkligen testa, rekommenderas starkt :)

Kommentera

Publiceras ej