28 Juni 2012 - LÄNKBYTE!

1kommentarer

 
 
" 23 år. Älskar matlagning och bakning. Kämpar med ätstörningar. Har två katter & pojkvän. Tatuerad & piercad. Strävar efter en ljus framtid, följ gärna med på min resa :)"
 

I denna tjejens blogg finns det väldigt mycket intressant att läsa om och jag kan verkligen rekommendera dig till att kika in på hennes blogg. Hon har också väldigt många kategorier som tilltalar mig väldigt mycket och dessa kategorierna är: - Allmänt - 30 dagar om mig - Det som ingen ser utanpå - En bild säger mer än tusen ord - It´s all about me - Listor & tester - Tips på recept - Tips! - Tänkvärt - Tävling! - Ätbart a´la Cissi - ätstörningen -
 
Klicka här för att komma till Cecilia´s blogg!!
 

1 kommentarer

Cecilia

30 Jun 2012 19:53

Hej, ber om ursäkt att jag inte svarat. Har helt enkelt inte haft tid att sätta mig ner här, men nu har jag :)
Ja det känns jättebra att ha fått ett jobb och bäst känns det att det är för att jag själv vill. Egentligen är jag sjukskriven och går på behandling. Men sjukskrivningen avbryter jag nu :)
Jajjemen jag ska slänga in ett inlägg om dig med. :)

Ha en trevlig kväll du!

Svar: Ja visst är dom så otroligt fina! Det är lugnt, det bara jag som all tid i världen fast jag egentligen inte vill det. Vill också ha ett jobb xD Vad roligt att du känner att du blivit bättre och att du klarar av att jobb, det glädjer mig! :)
Ellinb

Kommentera

Publiceras ej