29 Juni 2012 - tankar

0kommentarer

Godmorgon!
Igår kväll/natt så satt jag och fixade med utseendet på min blogg och det krånglade verkligen. Jag förstår inte de nya på blogg.se så det blev lite rörigt. Jag har bara gjort klart grunden för min blogg. Jag kommer fixa den mer allt efter som.
 
Jag började precis komma in i hur man skulle fixa i stilmallen och kodmallarna på blogg.se då de ändrade, det gjorde mig mindre glad. Jag tycker dock att det är väldigt fint men väldigt krångligt...
 

 
Dagens planer:
  • Städa hela huset.
  • Gymma.
  • Ta det lugnt.
Jag ska inte göra speciellt mycket idag och det tycker jag kan vara skönt faktiskt. Jag ska kanske hem till Christopher ikväll, men det är bara ifall han inte ska ut på krogen idag ( jag är väldigt säker på att han kommer göra det) Åh, idag så får jag studiemedlet så idag kommer det in pengar på kontot + att jag har sålt en massa saker på tradera. Kanske ska ta och åka in till stan någon dag och shoppa lite. Det var ett tag sedan nu. Det var inte riktigt meningen att detta inlägget skulle handla om så många olika saker, men ni får överleva det! :) Vad ska du hitta på i helgen?

Kommentera

Publiceras ej